Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Obowiązuje ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U.z 2023 rokupoz.. 1524)
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania.
W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będąca w posiadaniu podmiotu.
Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez użytkowników informacji sektora publicznego w jakimkolwiek celu, z wyjątkiem wymiany informacji sektora publicznego między podmiotami zobowiązanymi wyłącznie w celu realizacji zadań publicznych;
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować na adres:
poczty elektronicznej: komendant@wielun.ld.policja.gov.pl
lub listownie na aicdres:
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
ulica Warszawska 22a
98-300 Wieluń