Ponowne wykorzystanie informacji publicznej - Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ponowne wykorzystanie informacji publicznej

Ponowne wykorzystanie informacji publicznej

Obowiązuje ustawa z dnia  11 sierpnia 2021 r.  o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U.z 2023 rokupoz.. 1524)

Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania.

W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będąca w posiadaniu podmiotu.

Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez użytkowników informacji sektora publicznego w jakimkolwiek celu, z wyjątkiem wymiany informacji sektora publicznego między podmiotami zobowiązanymi wyłącznie w celu realizacji zadań publicznych;

 
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować na adres:

poczty elektronicznej:  komendant@wielun.ld.policja.gov.pl

lub listownie na aicdres:

Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu

ulica Warszawska 22a

98-300 Wieluń

Metryczka

Data publikacji : 17.06.2020
Data modyfikacji : 01.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Grela
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Grela
do góry